მთავარი » 2013 » ივნისი » 12 » სერვის +
23:25
სერვის +

ტრენინგ კურსი მოიცავს თეორიულ და პრაქტიკულ მასალას, სიტუაციურ ანალიზსა და კონკრეტულ სიმულაციებს. ტრენინგ კურსის ძირითადი თემატიკაა:

1. ეფექტური კომუნიკაცია;

2. მესიჯის მიზნობრივი ორგანიზება;

3. დამარწმუნებელი კომუნიკაცია, შემტევი დარწმუნება და კონტრ-არგუმენტაცია;

4. კომუნიკაციის პროცესის ბარიერები;

5. პერსონალური კონტაქტი სამიზნე აუდიტორიასთან, უშუალო და სატეელეფონო კომუნიკაცია, საუბრის სტილი;

6. კონფლიქტის არსი და დინამიკა, ქცევითი მიმართულებები კონფლიქტურ სიტუაციებში;

7. კონფლიქტის დარეგულრება და ტრანსფორმაცია;

8. მოპალარაკების არსი, სტრუქტურა და მიდგომები;

9. გუნდური მუშაობა, გუნდური გადაწყვეტილების მართვა, გუნდი და ლიდერობა; 

10. ინტერპერსონალური კომუნიკაციის მნიშვნელობა და სტრუქტურა.

ნანახია: 1242 | რეიტინგი: 0.0/0