მთავარი » სტატიები » ტრენინგები

სერვის +

 

ტრენინგ კურსი მოიცავს თეორიულ და პრაქტიკულ მასალას, სიტუაციურ ანალიზსა და კონკრეტულ სიმულაიებს. ტრენინგ კურსის ძირითადი თემატიკაა:

  1. 1.   ეფექტური კომუნიკაცია;
  2. 2.      მესიჯის მიზნობრივი ორგანიზება;
  3. 3.      დამარწმუნებელი კომუნიკაცია, შემტევი დარწმუნება და კონტრ-არგუმენტაცია;
  4. 4.      კომუნიკაციის პროცესის ბარიერები;
  5. 5.      პერსონალური კონტაქტი სამიზნე აუდიტორიასთან, უშუალო და სატეელეფონო კომუნიკაცია, საუბრის სტილი;
  6. 6.      კონფლიქტის არსი და დინამიკა, ქცევითი მიმართულებები კონფლიქტურ სიტუაციებში;
  7. 7.      კონფლიქტის დარეგულრება და ტრანსფორმაცია;
  8. 8.    მოპალარაკების არსი, სტრუქტურა და მიდგომები;
  9. 9.      გუნდური მუშაობა, გუნდური გადაწყვეტილების მართვა, გუნდი და ლიდერობა;
  10. 10.   ინტერპერსონალური კომუნიკაციის მნიშვნელობა და სტრუქტურა.

კატეგორია: ტრენინგები | დაამატა: Jason86 (10.05.2013)
ნანახია: 563 | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *: